Τρίτη 9 Ιουνίου 2015

Δεν είμαι έξυπνος, ούτε σοφός

Ποντάρω πάντα στην καλοσύνη των ανθρώπων και αυτό το έχω πληρώσει ακριβά. Και επειδή εξακολουθώ και το κάνω ,σίγουρα δεν είμαι έξυπνος. Για σοφός; Εγώ όπως πάντα θα λέω, Ένα ξέρω ,ότι τίποτα δεν ξέρω. Δεν ξέρω αν αυτό είναι σοφία. Μάλλον διαπίστωση. Έτσι κι αλλιώς κλεμμένο είναι. Άλλος το είπε πρώτος. Ερευνητής είμαι. Αναζητητής της αλήθειας είμαι . Και επειδή έχω αυτογνωσία αυτό πρέπει να λέω. Έστω και κλεμμένο. Και αν καμιά φορά λέω κάτι που ακούγεται όμορφα στα αυτιά κάποιων φίλων μου, δεν το κάνω για επίδειξη. Αυτά που εντοπίζω σαν λάθη μου και αδυναμίες μου, αυτά μοιράζομαι μαζί σας. Διαπιστώσεις είναι. Μακάρι να είχα και την ικανότητα να τα διορθώσω στον εαυτό μου. Αυτό όμως που δεν μπορώ εγώ, ίσως να είναι πολύ εύκολο για κάποιον άλλο. Απλά δείχνω τον δρόμο σε κάποιον που πιθανόν να μπορεί να τον βαδίσει. Έτσι κι αλλιώς αυτά που λέω κατά καιρούς ,αφορούν πολύ πολύ λίγους. Πρόσφατα,(πριν από 2 χρόνια) έγινα και Ιερέας για την Αγάπη του Χριστού. Οπότε ότι λέω που μπορεί να σας ακούγεται όμορφο, αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι εκφράζει και την επίσημη θέση της εκκλησίας μας. Μιλάω με την καρδιά μου. Αυτά που λέω είναι αυτά που θα ήθελα να ακούσω και εγώ από έναν ιερέα όσο ήμουν Λαϊκός. Και από ότι βλέπω από τις αντιδράσεις σας ,είναι λόγια που και η δική σας ψυχούλα ήθελε να ακούσει. Να θυμάστε ότι αυτά που λέω είναι ποιο πολύ λόγια που θα έλεγε ο κάθε πατέρας στα παιδιά του και έτσι να τα λαμβάνεται. Αγάπησα πολύ τον Χριστό και μέσα από αυτήν την αγάπη ,αγάπησα πολύ και τον άνθρωπο. Μακάρι αυτά που λέω να αλλάξουν την ζωή κάποιου προς το καλύτερο. Ίσως την δική σας, ίσως την δική μου.
Ο Θεός μαζί σας.

Πατήρ Ιωάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).