Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

Λες, κάποια μέρα θα....

Λες, κάποια μέρα θα σκεφτώ ,τα λάθη που έχω κάνει
Και θα τα διορθώσω!
Λες, κάποια μέρα εγώ θα βρω, όσους έχω πικράνει
Για να επανορθώσω!
Λες, κάποια μέρα πως θα δω ,όσους έχω προδώσει
Συγνώμη να ζητήσω!
Λες, κάποια μέρα σε όσους αγάπη ποτέ δεν είχα δώσει
Θα βρω και θα αγαπήσω!
Λες, κάποια μέρα καλύτερος σαν άνθρωπος θα γίνω
Μες την αγάπη!
Λες, κάποια μέρα σε αυτά που λέω θα επιμείνω
Όχι άλλα λάθη!
Λες, κάποια μέρα φίλε μου, κάποια μέρα τον εαυτό σου θα ορίζεις
Μα πως θα υπάρχεις κι αύριο στο κάδρο της ζωής, πως το γνωρίζεις;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).