Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

Η μετάνοια της ψυχής μου

Ξύπνησε η σκοτεινή μου μνήμη μέσα στο χειμώνα της απάτης, προσμένοντας τα κύματα μιας έναστρης αγάπης.
Ξύπνησε ο πόθος μου μέσα στην γυαλιστερή βιτρίνα της ζωής, προσμένοντας να λάβει έστω λίγη θαλπωρή.
Απόψε θέλω να δω
Απόψε θέλω να γευτώ
Απόψε θέλω να θελήσω
Απόψε θέλω να ξυπνήσω
Απόψε θέλω πια να ζήσω...
Ξύπνησα θέλοντας να συντρίψω το καβούκι της ζωής μου, ακουμπώντας με αγωνία στην μετάνοια της ψυχής μου...
Ξύπνησα σε κόσμο απόκοσμο και απρόσμενα τότε χάθηκα και βρέθηκα εκεί όπου λες... ότι πάντα άνηκα.
Απόψε δυνατά θε να βοήσω...
Απόψε θέλω να ξεφύγω!
Απόψε θέλω να γυρίσω!
Απόψε θέλω πια να ζήσω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).