Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

Νύχτα είναι θα περάσει



Στίχοι:       Τάκης Καρνάτσος
Μουσική:  Αλέξης Παπαδημητρίου
Ερμηνεία:  Αλέκα Κανελλίδου

Πάλι άσκοπο ξενύχτι, σφίγγει πιο πολύ το δίχτυ
Κάποιος σκόρπια λόγια λέει, στην κασέτα η Μίλβα κλαίει
Έξω βρέχει και φυσάει, ένας κούκος τρις χτυπάει
Το τηλέφωνο σωπαίνει, ένα βήμα ξεμακραίνει
Το τασάκι έχει γεμίσει, απ’ την κάπνα έχω δακρύσει
Γέλια με φθηνά αστεία, μα δε δίνω σημασία
Σαν μια κούκλα συμμετέχω, δεν αντέχω, δεν προσέχω
Σβήνει κι έρχεται η μορφή σου, κάπου χάνω τη φωνή σου
Μα δεν πειράζει, νύχτα είναι θα περάσει
Κι ίσως αύριο το πρωί να σ’ έχω ξεχάσει
Θεέ μου, τι ψέμα, δε σ’ έχω ξεπεράσει
Νιώθω μια μελαγχολία, στην καρδιά καταγγελία
Τα κεριά σκιές απλώνουν, οι αναμνήσεις με θυμώνουν
Είπα, έστω μια φιλία, και ζητάς αδιαφορία
Σα σημάδι μ’ αποφεύγεις, αφού πρώτα όμως με κλέβεις
Τα κομμάτια μου μαζεύω και τη σκέψη μου παιδεύω
Σε θυμάμαι και σε σβήνω, μια μ’ αφήνεις, μια σ’ αφήνω
Δεν τ’ αξίζουμε το ξέρω, έλα όμως που υποφέρω
Ότι πήρες και δε δίνεις, τώρα άλλοθι προτείνεις
Μα δεν πειράζει, νύχτα είναι...
Νύχτα είναι θα περάσει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).