Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Κάνε με άξιο, Κύριε

Κάνε με άξιο, Κύριε
Ως να μην έχω ένοχες πράξεις
Και δίχως να κατακριθώ, να μεταλάβω
Τ΄ άχραντα και ζωοποιά σου Μυστήρια
Και να μη μου γίνει τούτο αιτία
Να κατακριθώ και να καταδικαστώ
Στην περίπτωση που προσέρχομαι σ΄ αυτά ως ανάξιος
Αλλά δώσε η μετάληψη να γίνει
Για τη θεραπεία της ψυχής και του σώματος
Και γι΄ απαλλαγή μου από τις αιώνιες τιμωρίες.
Και δώσε, Κύριε, τούτο να γίνει αρραβώνας
Και πρόγευση της μακάριας και αιώνιας ζωής
Στην οποία σε παρακαλώ να με εντάξεις κ΄ εμένα, μαζί με όλους εκείνους
Που σ΄ ευχαρίστησαν με το βίο τους, Κύριέ μου Κύριε, γλυκύτατε μου Ιησού.
Διότι, σε σένα πρέπει η δόξα, η τιμή και η προσκύνηση, μαζί με τον άναρχό σου Πατέρα
Και το πανάγιο Πνεύμα, τώρα και πάντοτε και στους απέραντους αιώνες των αιώνων.
Αμήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).