Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

Ο Απόστολος της Κυριακής ΚΒ´ επιστολή

Αδελφοί ...
Προσέξτε με πόσο μεγάλα γράμματα
Σας γράφω τώρα με το ίδιο μου το χέρι.
Όσοι θέλουν ν΄αποκτήσουν
Καλή φήμη στους ανθρώπους
Αυτοί προσπαθούν να σας υποχρεώσουν
Να περιτέμνεστε με μόνο στόχο
Να μην καταδιώκονται από τους Ιουδαίους
Εξαιτίας του σταυρού του Χριστού.
Άλλωστε ούτε κι αυτοί που επιμένουν στην περιτομή τηρούν το νόμο.
Απλώς θέλουν να περιτέμνεστε εσείς
Για να καυχηθούν που σας κατάφεραν να το κάνετε.
Όσο για μένα, δε θέλω άλλη αφορμή για καύχηση
Εκτός από το σταυρό του Κυρίου μας Ιησού Χριστού
Το σταυρό που πάνω του πέθανε ο κόσμος για μένα κι εγώ για τον κόσμο.
Γιατί για όσους ανήκουν στον Ιησού Χριστό
Δεν έχει καμιά σημασία ούτε το να κάνεις περιτομή ούτε το να κάνεις άλλα
Όλοι είναι νέα δημιουργήματα του Θεού.
Κι όσοι ακολουθούν αυτή τη πορεία
Θα έχουν την ειρήνη και το έλεος του Θεού μαζί τους αυτοί κι όλος ο λαός του Θεού.
Στο εξής ας μη μου δημιουργεί κανένας προβλήματα.
Αρκετά έχω πάθει για το Ιησού, όπως δείχνουν τα σημάδια στο σώμα μου.
Η χάρη του Κυρίου μας Ιησού Χριστού εύχομαι να είναι μαζί σας, αδελφοί μου.
Αμήν.

Ο Σταυρός αδελφοί μου
Είναι η εγγύηση της σωτηρίας μας
Είναι το μέσο που θα μας οδηγήσει στη σωτηρίας μας
Είναι το αγκίστρι που χρησιμοποιεί ο Χριστός για να αλιεύει τους ανθρώπους στη βασιλεία του Θεού.
Καλείται ο άνθρωπος να σηκώσει το δικό του Σταυρό
Ώστε να σταυρώσει τα πάθη και τις αδυναμίες του βαστάζοντας τις δυσκολίες της ζωής.
Ως πιστά μέλη πρέπει να έχουμε ως οδηγό και καύχημα μας το Σταυρό.
Πάνω στο οποίο θα ακουμπήσουμε για να αγωνιστούμε πετυχαίνοντας έτσι  τη σωτηρία μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).