Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

Ύμνος προς τον Κύριον

Ελέησον με Κύριε, δος μου το έλεος σου
Και μη δικάσης Κύριε το πλάσμα το δικό σου
Ελέησον με Κύριε, δος μου την σωτηρία
Πρεσβεία κάνη εις εσέ η Μήτηρ Παναγία
Ελέησον με Κύριε, με δάκρυα φωνάζω
Κι από τα βάθη της καρδιάς εγώ αναστενάζω
Ελέησον με Κύριε, μπροστά σου γονατίζω
Κι από την θεία σου μορφή, εγώ μόνο ελπίζω
Ελέησον με μακρόθυμε Σωτήρ μου
Δος μου εσύ το έλεος, και σώσον την ψυχή μου
Ελέησον με Κύριε, μεγάλε μου Ποιμένα
Την τρισαθλία μου ψυχή, σώσε μου και εμένα
Αμάρτησα ο άθλιος, Χριστέ ενώπιον σου
Αλλ΄ ως τον άσωτο υιόν, ζητώ το έλεος σου
Το ήμαρτον τα χείλη μου, με πόνο το κραυγάζω
Ελέησον με Κύριε, κι εγώ θα σε δοξάζω
Θα σε δοξάζω Κύριε, κάθε στιγμή και ώρα
Ελεήσον με Κύριε, εμπρός σου ήλθα τώρα
Να πω τα αμαρτήματα, που έχω καμωμμένα
Κανένας  δεν αμάρτησε, Χριστέ ως εμένα
Θα σε δοξάζω Κύριε, σε όλη την ζωή μου
Εν όσω ζω επί της γης, με όλη την ψυχή μου
Ελέησον με Κύριε, δείξε μακροθυμία
Και θα δοξάζω εν όσω ζω Τριάδα την Αγία
Ελέησον με Κύριε, εμπρός σου εγώ προσπίπτω
Με μετανοίας δάκρυα, τους πόδας να νίπτω
Ελέησον με Κύριε, με πόνο σου ζητάω
Την άφεσιν αμαρτιών, και θα δοξολογάω
Θε να υμνώ θα ευλογώ, το Πνεύμα σου θείο
Που δίδη εις τον άνθρωπο, ουράνιο μεγαλείο
Ελέησον με Κύριε, το έλεος σου δος μου
Και εις την Βασιλεία σου, πάρε με εκ δεξιών σου
Αμήν.

Ελευθερώστε τον Γέροντα Εφραίμ  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).