Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Πόσο ωραίο είναι ένα παιδί 1ης Δημοτικού να φωνάζει μέσα στη τάξη...

Όταν πήρα σημερα τα παιδιά μου
Από το Σχολείο
Τα ρώτησα πως πέρασαν.
Μου λέει ο μικρός…
Εεε...  να..
Μας ρώτησε η δασκάλα πως περάσαμε τις γιορτές
Και τι της είπες αγόρι μου;
Πως πήγαμε στις φυλακές του Κορυδαλλού
…αλλά δεν τις ήξερε!
(Ωχ)
Και που το κατάλαβες πως δεν τις ήξερε;
Γιατί μου είπε...
..ΠΟΥ;!!
(Ωχ ωχ)
Σε ρώτησε κάτι άλλο;
Με ρώτησε τι κάναμε εκεί.. και της είπα ότι φωνάζαμε συνθήματα
Και μετά με ρώτησε τι συνθήματα...
Και εσυ τι της είπες;
Της είπα… να το πω φωναχτά Κυρία;
…μου είπε ναι … και της το είπα!!!
Ποιο;
ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ ΑΠ΄ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΛΙΑ

Υ.Γ.
Όταν τον ρώτησα γιατί της είπε για τις φυλακές μου είπε…
Γιατί όλοι έλεγαν πως έκοψαν βασιλόπιτα..
Βλακείες δηλαδή…

Πηγή: http://zerdameri2.blogspot.com/

Ελευθερώστε τον Γέροντα Εφραίμ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).