Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Μπορούμε να κρατήσουμε τις υποσχέσεις που δίνουμε


Πολλές φορές στο παρελθόν  έχω  ασχοληθεί 
Γράφοντας  (περισσότερο στην σελίδα μου στο facebook )
Για τον φίλο μου τον Μιχάλη Δημόπουλο προσπαθώντας
Να του μεταλαμπαδεύσω κάποιες  αρχές, αξίες, ιδανικά κ.τ.λ… 
 
Φυσικά πάντα, μάταια!
Πιστεύω όμως το σημερινό να τον αγγίξει  λίγο!
Πάντως εγώ το κουράγιο μου δεν το χάνω
Και θα συνεχίσω να  προσπαθώ.

Λοιπόν όλοι κάποια στιγμή στη ζωή τους
Δίνουνε υποσχέσεις στους ανθρώπους...
Δυστυχώς όμως, τις περισσότερες φορές
Δεν τις κρατάνε...
Ίσως γιατί δεν σκέφτονται, όταν δίνουν τις υποσχέσεις
Αν μπορούν να τις υλοποιήσουν...
Δεν θα πρέπει να υπάρχει λίγη σκέψη πριν τις ξεστομίσουμε;
Τι σημαίνει "υπόσχομαι";
Σημαίνει:
Διαβεβαιώνω ότι θα πράξω κάτι, τάζω...
Δίνω ελπίδες, κάνω κάποιον να ελπίσει...
Και τι συμβαίνει όταν κάποιος αθετήσει την υπόσχεσή του;
Τότε άλλη πλευρά απογοητεύεται, μένει μια πικρία μέσα του...
Ίσως και να χάσει την εμπιστοσύνη του προς το πρόσωπο του υποσχόμενου...
Πόσες υποσχέσεις δίνονται στα μικρά παιδιά
Και στο τέλος αυτό που παίρνουν μόνο είναι...
Η απογοήτευση...
Είναι θέμα τιμής να κρατούνται οι υποσχέσεις...
Πόσο όμορφα νιώθουμε όταν κρατάμε τις υποσχέσεις μας...
Και πόσο όμορφα νιώθουν και οι άλλοι με την πράξη μας αυτή;
Ας μάθουμε λοιπόν, να σκεφτόμαστε πριν δώσουμε μια υπόσχεση...
Και στη συνέχεια να μάθουμε να τη θέτουμε στην πράξη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).