Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Δεν γνώριζα πως να Σε αγαπώ Κύριε

Προσευχήθηκα και ο αγαθός Θεός και Σωτήρας μου
Άκουσε την προσευχή μου και μεγάλη χαρά αισθάνθηκα
Μέσα στην ψυχή μου, όταν έμαθα
Πως πρέπει να προσεύχομαι
Και να αγωνίζομαι για την σωτηρία μου.
Γνώρισα, ότι το παν έρχεται από Σένα, Κύριε Ιησού
Όταν ο π. Π. με επισκέφτηκε σε δύσκολες στιγμές
Όταν η ψυχή μου ποθούσε περισσότερο
Να γνωρίσει πως να προσεύχεται.
Για να μπορώ να ελέγχω καθημερινά την ψυχική μου κατάσταση
Και να αντιλαμβάνομαι αν αγωνίζομαι ή όχι όπως πρέπει
Να αρχίσω να γράφω αυτό το ημερολόγιο καθημερινά.
Θα μπορώ να βλέπω έτσι πόσο και πώς αγωνίστηκα.
Κύριε Ιησού, άφ' ότου άκουσα τον λόγο Σου
Δια της φωνής του π. Π., ήξερα πια ότι ο μόνος δρόμος
Που θα ακολουθώ από δω και πέρα θα 'ναι ό δρόμος της προσευχής.
Χρόνια ολόκληρα τρέχω και σε ψάχνω, Κύριε Ιησού
Αλλά τώρα σε αισθάνομαι στην ψυχή μου, στο σώμα μου ενίοτε παρών.
Κύριε τώρα ξέρω ότι όταν θα Σε καλώ, θα γίνεσαι καταφυγή μου
Και με την αγία προσευχή Σου θα νικώ κάθε κακό και τίποτε
Δεν θα μπορεί πια να με αγγίξει.
Δεν γνώριζα πως να Σε αγαπώ Κύριε.
Τώρα έχω ειρήνη στην ψυχή μου και χαίρομαι από καρδιάς
Και δεν ξέρω πως να Σε ευχαριστήσω για την μεγάλη Σου αγαθότητα
Και για όλα όσα έκανες για μένα και για όσα μου αποκάλυψες.
Μια μόνον επίκληση και Σε νιώθω στην καρδιά μου
Και σ' όλο μου το σώμα!
Κύριε Ιησού, αγαθέ μου Ιησού
Θεέ και Σωτήρα της ψυχής μου, δέομαι Σου
Όπως μου δώσεις πνεύμα δυνάμεως και ελπίδος
Για να μην πέφτω σε απόγνωση εξαιτίας κακόβουλων ανθρώπων.
Μην αφήσεις τον πονηρό και κάνει κακό
Σε μένα ή σε αγαπημένα μου πρόσωπα
Και να γελάει μαζί μας για τη νίκη του
Έτσι ώστε να είμαστε ελεύθεροι και να αγαλλώμεθα
Και μαζί με όλα τα παιδιά Σου να Σου προσφέρουμε
Ύμνους δοξολογίας και αίνους.
Παρατηρήσεις πνευματικού οδηγού.
Ή δωρεά της προσευχής μας απαλλάσσει από κάθε κακό.
Αυτός ο οποίος δεν προσεύχεται μένει στην κόλαση.
Το ημερολόγιο να γίνει ο πνευματικός σου.
Να καταγράφεις με ειλικρίνεια κάθε καλό
Και κάθε πτώση προς την αμαρτία.
Να το ξαναδιαβάζεις, να κλαις για κάθε αμαρτία
Και να δοξολογείς το Θεό για κάθε Τι καλό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).