Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Ο Χριστός, η δική μου ελπίδα

Aν μπορούσα να σας πω κάτι
Θα το έλεγα τούτη τη στιγμή
Αν μπορούσα να υποδείξω κάποιον
Θα υπεδείκνυα Εκείνον
Αν μπορούσα να ελπίσω κάτι νέο και ωραίο
Θα το έλπιζα μόνον σε Εκείνον.
Ο Χριστός, η δική μου ελπίδα
Που με ζωογόνησε όταν την «είδα»
Όταν τον οίδα(γνώρισα) στο βάπτισμα μου
Τότε ο γαλακτοτροφεύς μου
Εγαλούχισε τον νέο βλαστό του
Με ζείδωρο νάμα αθανατο
Και πάνω από όλα δικό Του
Καθάριο και «γευστικά» άριστο.
Πως εγώ ο χοϊκός γεννιέμαι νέος εν Χριστώ;
Πως εγώ ο πολύ αμαρτωλός αναζωογονούμαι
Θεϊκά στα ανθρώπινα με χάρη Θεου;
Κανείς δεν μπορεί να αποκριθεί με ζέση καρδίας
Αν δεν κριθεί πολύ από ανθρώπινα μέτα και πλαίσια!
Αν δεν μπορείς να αντικρύσεις τον Θεό και Κριτή σου τότε
Τώρα που μπορείς δήλωσε «απουσία» στην Δευτέρα και Φρικτή παρουσία!

Πηγή: http://modern-father.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).