Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Χωρίς εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν

Ήμαρτον, Κύριε, δεν τα κατάφερα.
Βοήθησέ με.
Παράμεινε μαζί μου.
Συ είπες:
Χωρίς εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν.
Ακριβώς αυτό το έχω καταλάβει.
Το έκαμα συνείδηση.
Γι' αυτό επιμένω.
Κρούω, ζητώ, αιτώ, δεν θα παύσω να ενοχλώ.
Δεν μπορώ χωρίς Εσένα.
Δεν πρόκειται να φύγω.
Εάν δεν βαρύνονται τα ώτα Σου να με ακούουν
Δεν θα βαρεθεί και το στόμα μου να φωνάζει.
Επιμένω, είναι αλάνθαστος η κρίσι Σου
Στο να με ανακαλέσεις σε μετάνοια.
Τούτο το έκανες Συ, θεία Παναγαθότης, δεν το έκανα εγώ.
Ούτε ήξερα τον Θεό, ούτε ήταν δυνατό να τον ανακαλύψω.
Συ, Κύριε, Πανάγαθε, ήρθες και με ευρήκες
Και με εφώναξες να σε ακολουθήσω.
Αυτό το επήρα, το θέλω, το επιθυμώ.
Δεν τα καταφέρνω όμως.
Γι' αυτό επιμένω, θέλω να με βοηθήσεις.
Πρέπει αυτό που εχάρισες να μην το απολέσω.

Γέροντος Ιωσήφ του Ησυχαστή

Οι φωτογραφίες είναι από το προσωπικό μου αρχείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).