Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Αν οι λογισμοί κι οι διαθέσεις μου...

Όλη μου η ευτυχία ή η δυστυχία εξαρτάται
Από τους λογισμούς μου
Και από τις διαθέσεις της καρδιάς μου.
Αν οι λογισμοί κι οι διαθέσεις μου
Είναι σύμφωνα με την αλήθεια του Θεού
Με το θέλημά Του, τότε είμαι αναπαυμένος
Γεμάτος θείο φως, χαρά κι ευλογία.
Αν όχι, τότε είμαι ανήσυχος
Γεμάτος με πνευματικό και ψυχοφθόρο σκότος
Νιώθω να με βαραίνει η απόγνωση.
Αν μεταβάλλω τελείως τους απατηλούς
Κι ακάθαρτους λογισμούς
Και τις διαθέσεις της καρδιάς μου
Και τους κάνω αληθινούς και θεάρεστους
Τότε αποκτώ πάλι ανάπαυση κι ευλογία.
Άγιος Ιωάννης της Κρονστάνδης

Οι φωτογραφίες είναι από το προσωπικό μου αρχείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).