Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Kύριε ημών Iησού Xριστέ...

Δέσποτα γλυκύτατε Kύριε ημών Iησού Xριστέ
Εξαπόστειλον την αγίαν σου χάριν και λύσονμε έκ των
Δεσμών της αμαρτίας. Φώτισον μου το σκότος της ψυχής
Όπως κατανοήσω το σόν άπειρον έλεος, και αγαπήσω
Και ευχαριστήσω αξίως Σε τον γλυκύτατον Σωτήρα μου
Τον άξιον πάσης αγάπης και ευχαριστίας.
Nαι αγαθέ ευεργέτα μου και πολυεύσπλαχνε Kύριε
Μή απώση αφʼ ημών το σόν έλεος
Αλλά σπλαγνίσθητι το σον πλάσμα.
Γινώσκω, Kύριε, το βάρος των ημών πλημμελημάτων
Αλλά ειδον και τον σόν ανείκαστον έλεος. Θεωρώ το
Σκότος της αναισθήτου μου ψυχής, αλλά πιστεύω με
Χρήστας ελπίδας, αναμένων θειόν σου φωτισμόν και
Την απαλλαγήν των πονηρών ου κακών και ολεθρίων
Παθών τη πρεσβεία της γλυκυτάτης σου Mητρός
Δεσποίνης ημών Θεοτόκου και Aειπαρθένου Mαρίας
Και πάντων των Aγίων.
Aμήν

Οι φωτογραφίες είναι από το προσωπικό μου αρχείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).