Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

Ο Άγιος Φίλιππος

Ο Άγιος Φίλιππος ήταν ένας από τους δώδεκα μαθητές του Κυρίου.
Καταγόταν από τη Βηθσαϊδά της Γαλιλαίας
Άπ' όπου και ο Ανδρέας με τον Πέτρο.
Τον κάλεσε μαθητή Του ο ίδιος ο Κύριος
Και κατόπιν ο Φίλιππος έφερε στον Κύριο τον Ναθαναήλ.
Παραθέτω ορισμένα χωρία της Καινής Διαθήκης
Στα οποία ο άναγνώστης μπορεί να μάθει περισσότερα για το Φίλιππο
Σχετικά με τη ζωή του κοντά στο Χριστό:
Ματθ. ι' -3, Μάρκ. γ' -18, Λουκ. στ' -14, Ιωάν. α' 44-49, Ιωάν. ιβ' 20-23, Πράξ. α' 13.
Αξίζει, όμως, να αναφέρουμε ένα διάλογο ( Ευαγγέλιο Ιωάννου, ιδ')
Που είχε ο Φίλιππος με τον Κύριο
Όπου δίνει αφορμή στον Κύριο να φανερώσει ο ίδιος
Ότι είναι ομοούσιος με τον Πατέρα Θεό.
Είπε λοιπόν ο Φίλιππος:
«Κύριε, δείξον ήμίν τον πατέρα και αρκεί ήμίν»
Κύριε, αποκάλυψε μας, δείξε μας τον Πατέρα, και αυτό μας αρκεί.
Και ο Κύριος μεταξύ άλλων του απάντησε:
«Ου πιστεύεις ότι εγώ εν τω πατρί και ο πατήρ εν εμοί εστί;
Τα ρήματα ά εγώ λαλώ υμίν, απ' έμαυτού ου λαλώ' ο δε πατήρ ο εν έμοί μένων αυτός ποιεί τα έργα»
Δεν πιστεύεις, Φίλιππε
Ότι εγώ είμαι αχώριστα συνδεδεμένος με τον Πατέρα
Ώστε εγώ να είμαι και να μένω μέσα στον Πατέρα
Και ο Πατέρας να είναι και να μένει μέσα μου;
Είμαι δε τόσο πολύ ενωμένος
Ώστε αυτά πού σας διδάσκω δεν είναι από τον εαυτό μου.
Άλλα ο Πατέρας μου πού μένει μέσα μου
Αυτός ενεργεί τα υπερφυσικά έργα.

Ο Απόστολος Φίλιππος κήρυξε το Ευαγγέλιο στους Πάρθους
Και πέθανε μαρτυρικά στην Ιεράπολη της Συρίας.

Ο Άγιος Απόστολος Φίλιππος εορτάζει στις 14 Νοεμβρίου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).