Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Ο Χριστός σώζει....

Θεέ μου , τί είναι τούτη η πλάση
Τί εξαίσιο θάμα , να πίνεις νερό και να ξεδιψάς
Να ζεσταίνεσαι στου ήλιου το φως
Να δροσίζεσαι στην κάψα του καλοκαιριού
Τι εξαίσιο θάμα , να χορταίνεις σε μια ψίχα σταριού
Σε μια σταγόνα ύπνου να ξαποσταίνεις
Σ ένα όνειρο να ταξιδεύεις.
Τι περήφανη ψυχή , ν' αγκιστρώνεται στο βράχου το τελείωμα 
Στην άκρια του νου να βαδίζει
Εκεί είναι το σύνορο 
Πριν το τέλος , πριν την αρχή.
Τι ακριβή η θωριά σου
Τι ακριβή η ζωή ...
Κι εγώ την παιδεύω
Απο 'δω την αγγίζω
Από 'κει τη χαιδεύω...
Την ακριβή σου ψυχή βασανίζω...
Θεέ μου , σε μια αράδα θαρρώ θα σ' απαντήσω
Μα δε μου ανήκει
Τίποτε δικό μου
Τίποτε πονεμένο...
Προσχήματά μου , βγήτε εμπρός
Σώστε τη γύμνια μου , ή δείξτε με όξω στου κόσμου τα μάτια
Ποιός είμαι , πως αναπνέω , τι ζητώ ...
Τί μικρό που είναι ετούτο το ανάστημα
Τι λίγη ετούτη η ψυχή...
Πόσο έχει μαραζώσει αυτή η αγάπη...
Θεέ μου , δε σε φτάνω
Θεέ μου συγχώρα με
Στο νου μου δε σε βάζω...
Όσο κι αν εξαίσια προσπαθείς , τόσο πολύ απουσιάζω....


Οι φωτογραφίες είναι από το προσωπικό μου αρχείο.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).