Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Προσευχή Σωτηρίας

Θεέ μου, αναγνωρίζω ότι είμαι αμαρτωλός

Και ότι οι αμαρτίες μου με χωρίζουν από Εσένα.
Σε ευχαριστώ που έδειξες την αγάπη Σου για μένα
Στέλνοντας τον Γιο Σου τον Ιησού Χριστό
Να πληρώσει για τις αμαρτίες μου.
Σ’ευχαριστώ που στο σταυρό του Γολγοθά πέθανε για μένα
Και αναστήθηκε την τρίτη μέρα.
Κύριε Ιησού, σ’ευχαριστώ που συγχώρησες τις αμαρτίες μου
Και με καθάρισες με το αίμα Σου.
Θέλω να είσαι ο Σωτήρας μου και ο Κύριος της ζωής μου.
Από εδώ και πέρα θέλω να σ’ακολουθώ.
Έλα στη ζωή μου και κάνε με το άτομο που εσύ θέλεις.

Σ’ ευχαριστώ που μ’ έσωσες.
Αμήν.

Οι φωτογραφίες είναι από το προσωπικό μου αρχείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).