Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Σιωπώ ...

Δεν ανοίγω το στόμα μου , να κατηγορήσω , να συκοφαντήσω , να κατακρίνω κανέναν.

Βλέπω τα δικά μου λάθη και κρίνω τον δικό μου εαυτό .

Στο πρόσωπο του αδελφού μου

Βλέπω μόνο την Εικόνα Του Θεού .

Και αν σιωπά το στόμα , αλλά η καρδιά εξακολουθεί κρυφά να κατακρίνει , τότε παλεύω μαζί της

Κάνω τον αγώνα μου...

Προσεύχομαι , και ζητώ ενίσχυση από Τον Κύριο

Να τον νικήσω , αυτόν τον ύπουλο και κρυφό πειρασμό .

Οδεύοντας , σε μια πορεία προς Τον Ουρανό

Αν δεν νικήσουμε πρώτα τον εαυτό μας και τα πάθη μας

Τίποτα δεν μπορεί να μας οδηγήσει κοντά Στον ποθούμενο προορισμό . . .


Πηγή: http://odevontas.blogspot.com/


Οι φωτογραφίες είναι από το προσωπικό μου αρχείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια αναδημοσίευσης:

Κάθε Αναδημοσίευση επιτρέπεται υπό τον όρο ότι θα γίνεται αναφορά προέλευσης του ληφθέντος περιεχομένου από τον παρόντα Ιστοτόπο με παραπομπή (link).